Kvinna, bok & förebild.

Jag fick chansen förra veckan att följa med och hjälpa till när min pappa skulle jobba. Han håller nu på att filma in en otroligt bra program serie som kommer komma på TV. Den här dagen så skulle de göra kompletteringar med Magdalena Graaf.



En underbar människa! Så fort hon kommer till inspelningsplatsen så får alla där en kram. Till och med jag som hon aldrig har träffat.

För några år sedan läste jag hennes bok och blev helt tagen. Denna kvinna är något alldeles extra. Så stark och så godhjärtad. Hennes bok har hjälpt mig ganska mycket under åren och känner igen mig smått i hennes tanke gångar. Fastän jag inte på långa vägar har varit med om så mycket som hon har. Absolut inte så mycket men hjärntvätt och ett och annat har jag varit med om.

Magdalena var så trevlig o vi pratade o pratade mellan tagningarna. En så äkta och så omtänksam kvinna har jag aldrig träffat innan. Hon är min förebild!

Så ett tips till er alla är att läsa hennes bok ”Det ska bli ett sant nöje att döda dig” och hennes blogg magdalenagraaf.se



P&K / LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0