Mys kväll!

Å igår var det en sån mysig dag och kväll.

Det var en dag som jag och Jocke var lediga båda två. Vi började att dra oss länge i sängen och sen tog vi en promenad i solen runt om där jag bor. Sen gick vi för att handla lite saker till middagen.

Vårens första grillning blev det för våran del. Vi tog oss en sommardrink med frysta jordgubbar som kylde ner drinken. Vi grillade kött som jag hade i en jätte god marinad. Vi myste sedan framför tv’n med glass & varma hallon, popcorn och ostbågar.



Våran Sommardrink jätte god!



Mys!



Jag marinerar lite mer. :p



Fint de ligger på grillen!!

Marinad:
1/2 dl olja
3 msk soja
1 tsk sesamolja
2 msk BBQ sås
salt
peppar


P&K / LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0