3 händelserika dagar.

Ja det har verkligen hänt mycket de senaste dagarna, därför har jag inte haft tid att skriva. Men nu tar jag igen det med en sammanfattning.

Torsdagen:
Började med att jag gick upp kl.06.00 för att åka till jobbet. Trött och ingen ork alls i kroppen. När jag kom till T-centralen var det 20 minuter kvar tills min buss skulle gå. Så jag tänkte att jag skulle gå upp till övre planet för att köpa en kaffe. När jag är där uppe hör jag hög musik som kommer från stora vänthallen. Jag går närmre för att kolla vad det är. Där är det massa folk från Irland som dansar Riverdance. Skit coolt att titta på!
Eftersom jag älskar dans för att jag dansar så blir det en underbar morgon.

Senare på dagen kom Anton (en kompis från min gamla skola) förbi mitt jobb för att hämta lite biljett pengar.
Vi pratade jätte mycket om allt och inget, verkligen jätte trevligt. Jag märkte att vi är jätte lika, lika värderingar, varit med om samma saker m.m.
Vi pratade väldigt mycket om våra kära, han pratade varmt om sin tjej och vill gärna träffa henne.

Fredagen:

Jag åkte in till stan för att möta upp min bättre hälft. Vi skulle nämligen på musikal, Hair på stadsteatern. Det var inte vad jag väntat mig. Den saknade handlingen och det blev mer som en konsert. Men annars så var det bra, fantastiska röster och låtarna är ju redan underbara. Lite väl mycket naket också, ett nummer så kom hela ensambeln fram helt nakna, kvinnor som män.

Lördagen:
Var jag, älsklingen och mamma hemma och bara tog det lugnt. Vi köpte myspys och tittade på film i soffan. Jätte mysigt, vi tittade på Disneys nya film Tangled. Den är så fin och söt. Ett måste för alla Disney älskare!



P&K / LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0