Detta är jag.

Ja jag heter Louise Annchen Terese Cirzz Koelman, långt namn men det är mitt.
Jag är 20 år och är svensk, indones och hollendare.

Jag bor tillsammans med min mor och far i Västerhaninge som liggen en liten bit utanför Stockholm.
(Tills jag åker för att bo i USA i 1-2 år då jag ska jobba och plugga där.) 

Jag är en smula dyslektiker så var snälla och tänk inte på min stavning ;P

Jag har en underbar pojkvän som heter Joakim <3, vi har varit tillsammans nu i mer än ett år.
mina tre bästa tjejkompisar är som mina systrar (vi kallar även varandra för systrar) Victoria, Jennifer och Angelica.

Jag har varit en väldigt tyst och lite blyg person (det beror på lite olika faktorer men det är inget som jag kommer att ta upp här, det är det förgångna. NU börjar vi på ett nytt kapittel.) men nu håller jag på att ändra på det.
Jag är en otroligt bra lyssnare och vän.

Vet inte vad jag mer ska skriva om men det jag missar i det här inlägget kommer ni väl få reda på senare ;)

P&K / LK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0