Mitt första minne...

Det var svårt att komma på vad mitt första minne är... det var ju så länge sen!

Men när jag tänker efter så är det nog när jag är ungefär 3-4år. Jag, mamma och pappa bodde i en liten 3:a i tungelsta som är en liten liten förort till stockholm. Minnet utspelar sig på gården, eller rättare sagt gårdarna i det lilla lägenhets området. Min mamma var då dagmamma och var ute med mig och några andra barn som bodde i området. Jag kommer ihåg att jag lekte med några av de större tjejerna och de hade gömt sig bakom ett av husen. Jag sprang efter men de var inte där, när jag skulle gå tillbaka så gick jag åt fel håll och kom till en annan av gårdarna. Sen började jag förstå att jag hade tappat bort mig. Hur jag än sprang tillbaka eller så så hittade jag inte tillbaka för alla hus och alla gårdar såg likadana ut... Sen kommer jag inte ihåg något mer.



Haha! Tänk er denna lilla tjej springa runt. Här är jag väl 3-4år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0