Vad är kärlek?

Jo det kan jag säga er att det här är! Den här killen är min kärlek, det finns ingen som honom.

 

Anton Joakim Hansson, världens underbaraste person!

Han får mig att tro på mig själv igen, han får mig att skratta, han får mig att må bra helt enkelt. Jag älskar hur han skämtar både med mig och om sig själv. Han är en riktig DRAMA-QUEEN och han vet om det själv. Han kommer ihåg saker och citerar saker som jag har sagt för hur länge sen som helst, helt otroligt.

Jag älskar honom oändligt mycket. Vi har verkligen ett sago förhållande. Vi har aldrig haft ett stor-bråk, det går aldrig så långt. Vist vi tjafsar och blir irriterade på varandra men när vi blir det så säger vi till och reder ut det innan der blir till bråk.

Jag har stor erfarenhet av dåliga förhållanden, jag erkänner att under en lång tid väntade jag hela tiden på att mitt och Jockes förhållande bara skulle vända. Så som alla andra förhållanden gjort innan, det är gulligull och rosa moln och sen går det bara neråt. Så jag väntade på att det dåliga skulle komma, men det kom aldrig och jag är helt säker på att det aldrig kommer att komma.

Kärlek är respekt, förtroende, skratt & tillgivenhet.

P&K / LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0