Flytt & fjärilar!

Hej hej hej! Nu var det riktigt länge sen jag skrev… Igen!

Mycket har gjorts och mycket har hänt. ( Kommer tyvärr inte ihåg allt, mitt minne är ju som det är :P )

Jocke och hans familj har flyttat från Bromma till Söder. Så i söndags så hjälpte vi alla till att packa ihop och städa den gamla lägenheten och flytta in i den nya.

Den nya lägenheten på Söder är helt underbar! Ljus och mysig.  

Idag åkte jag in till stan för att möta upp mamma efter hon slutat jobbet. Följde med henne när hon fixade till sina naglar på en jätte mysig nagelstudio på Hagagatan.

Efter det så åkte vi till fjärilshuset för att fota lite. Det var nog tyvärr lite för tidigt på året för alla fjärilar men några fick vi allt se.





Tropiskt och JÄTTE VARMT var det inne i fjärilshuset.



Vackra blommor.



Mumms vad gott!







Älskar denna bild!



Där borta hänger dem.



Bebisarna på rad.



Riktigt coolt.



Här är en som är ny kläckt, välkommen!



Den här var min favorit. Den var ljus-blå och jätte vacker. Men tyvärr fick jag ingen bild på dess färg bättre. ganska svårt att fota en flygande fjäril!











Vackert!



Tänker bara på den tecknade filmen Tarzan när jag ser dem här fjärilarna. I filmen så sätter sig en sådan fjäril på Tarzans näsa när han är bebis.

P&K / LK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0