Idag fyller min älskade pappa år.

Japp sitter här och funderar lite på allt möjligt.
Efter jobbet idag ska jag till buttericks och kolla om de har svart vatten basserat smink. Ska nämligen till Anchor ikväll och det är Kiss Halloween party typ.
De som kommer sminkade kommer in gratis :D (som många av er vet så är mitt favorit band Kiss! )
Sen ska tribute bandet Kyss spela, de är grymma! De spelade på mammas och pappas bröllop. Coolt va! Med blod och tunga och allt!
Iaf. ska jag förhoppningsvis dit sen.

Men innan det så ska jag, mor, far & Jocke äta på en restaurang i stan.
Vi ska fira pappa som fyller år idag.
Restaurangen heter Levendi och är grymma på kött. Bästa restaurangen!

Ska försöka ta lite bilder och skriva om allt som hände, imorgon.

P&K / L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0