Lång dag i dåligt väder.

Tur att jag tog fram vinter jackan igår, för fasiken vad kallt det var både igår och idag. Blåst och regn från alla håll. Lång dag har detvarit oxå. Upp och ha körlektion kl.07.00! Jätte trött men jag masade mig iväg. Jag körde på landsväg och mycket motorväg. KUL!!!!!

Vid 14. så var jag på runanskolan i Haninge för att vara volontär. Jag hjälper barnen efter skolan med deras läxor. Tänkte att eftersom jag har tid över och ville göra något volontärarbete så passar det bra.

På väg hem så var jag TVUNGEN att gå in på Glitter. :P Hade fått ihop massa stämplar i mitt bonuskort. Så det blev två saker som jag handlade. Ett halsband och ett iPhone 4G skal. Ska snart Förlänga mitt Abonemang och byter då till en iPhone 4G telefon då så skalen kommer bra till pass.



Glitter - TOP COLLECTION - 129 kr.



Glitter - iPhone 4G skal - 79,90 kr.

Dagen är inte slut än men jag är redan trött!

P&K / L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0