Rock 'n roll all night... Ja kanske inte hela natten.

Jag vet att jag skrev att jag skulle skriva om allt på lördagen. Men som Forest Gump säger - it happens!
I alla fall så gick vi till restaurangen Levendi och åt. Jätte god mat och trevlig personal. Haha en av dem som jobbade där frågade om jag bodde i västerhaninge, i ribby. Ja sa jag och han berättade att han bodde i närheten och brukade se mig på bussen.
Sen gick vi till pappas lokal. Eftersom det skulle vara gratis inträde på Anchor om man kom sminkad så sminkade jag mig själv och pappa.

Jag har aldrig sett så mycket folk på Anchor. Kyss spelade och vi åkte hem.
Hade skit ont i fötterna.

P&K / L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0