Behöver råd.

Orkar inte med mig själv, är så otroligt konstig. Jag är en person som ger folk 1000000000000000 chanser fastän de inte förtjänar det. Tror att den här gången ska de väl fatta att de inte kan göra så mot mig… men undermedvetet vet jag redan svaret. Men jag vill ju så gärna tro det bästa om folk.

Jag hade bestämt mig för att inte ta kontakt med en person förens den tog kontakt med mig först. Men tankarna går hela tiden att: Ne ska jag inte skriva i alla fall?! Tänk om --- aldrig tar kontakt med mig?!... Men sen kommer andra tankar: Ne tänk om jag skriver och --- inte svarar, som så många gånger förr.

Vad jag än gör så blir jag sårad. Har ni några förslag? Snälla ge mig råd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0