Från mig till dig.

Har tänkt lite och så. Jag har längtat efter att måla igen så då tänkte jag att jag skulle göra några tavlor. Detta berättade jag för en vän som sa att det vore roligt om man kunde beställa mina tavlor. Då kom jag på idén att jag skulle sälja mina tavlor och ta emor beställningar på tavlor.

Här är tre målningar som jag redan gjort.



Den Här gjorde jag till Joakim Hansson.


Motivet är tagen från en bild från internett som jag sedan gjort om och målat.




Den här gjorde jag till Ida Ahlbom.

Motivet är blandade bilder, några är tagna från internett och några har jag tagit med min egen kamera. SEdan har jag gjort om dem i datorn och sedan målat dem.




Den här finns i mitt rum.

(Dålig bild men det gick inte att få utan blänk, målat i guld.)
Motivet är en del utav en logga till en musikal.

P&K / L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0